Candan SCHABIO
1989 yılında ODTÜ Ekonomi’den mezun olduktan sonra iş hayatına bankacılık sektöründe başlayan
Candan Schabio 3 yıl sonra araştırma sektörüne adım attı ve 20 yıla yakın bir süre yurtiçinde ve
yurtdışında bu alanda hizmet verdi.
Nielsen Araştırma Şirketi bünyesinde Orta Asya ve Kafkasya’da Araştırma Koordinatörü 1996 99 ’
Çek Cumhuriyeti ve Slovakya’da Müşteri Hizmetleri Direktörü (1999 2004) Adriatik bölgesinde eski
Yugoslavya Bölge Direktörü (2004 2007) ve Türkiye’de Genel Müdür (2007 2010) olarak görev yaptı Bu
yıllar boyunca, perakende, pazarlama ve satış alanlarında müşterilerinin iş kararlarına katkıda
bulunmak üzere “bilgi bazlı aksiyon önerileri” geliştirdi ve 13 yıllık orta ve üst düzey yöneticilik
tecrübesine paralel olarak, değişim ve farklılıkların yönetimi, çatışma, kriz yönetimi, performans,
moderasyon gibi odağında insan olan liderlik uygulamalarında yoğunlaştı 2010 yılında, kurumsal
alanda son olarak yürüttüğü Nielsen Türkiye Genel Müdürlüğü görevinde bulundu
Tamamı tecrübelerine dayanmak üzere, hem yönetici ve uzmanlar için liderlik ve fonksiyonel gelişim
amaçlı eğitim programları vermekte, hem de üst yönetime Interim Yöneticilik” bazında Değişim
Danışmanlığı desteği vermektedir Bunların yanısıra üniversitelerin Executive MBA programlarında
Değişim Yönetimi ve Bilginin Karar Almadaki Rolü dersleri veren Candan Schabio, iş toplantılarında
moderasyonluk ve profesyonel koçluk da yapmaktadır (Adler ICF accredited)